מטא וורס ו NFT

מטא וורס ו NFT

המטא-וורס הוא מושג של סביבת מציאות מדומה עם חיבורים לעולם האמיתי. הועלתה השערה כי הופעתה של טכנולוגיית VR תיצור 'עולם פתוח' שבו אנשים יכולים לחלוק את החוויות הדיגיטליות שלהם עם אחרים.

-עלינו להבין שהחוויה הדיגיטלית שלנו היום שונה מאוד ממה שהייתה לפני 10 שנים.

-זה לא רק על היכולת ליצור את העולמות הדיגיטליים שלך, אלא גם לקבל גישה לעולמות הדיגיטליים שנוצרו על ידי אחרים.

-המציאות המדומה אפשרה לנו ליצור אינטראקציה זה עם זה בצורה חדשה, וזה רק יגדל ככל שיותר אנשים יתערבו בטכנולוגיה.

עולם וירטואלי בחסות מארק צוקרברג

עולם וירטואלי שנוצר על ידי התכנסות של מציאות פיזית מוגברת למעשה ומרחב וירטואלי מתמשך פיזית.

יוצרי המטא-ברס מזמינים אנשים לחקור את עתיד החברה, העבודה והחיים שלנו על ידי היותם חלק מהשינוי הזה. אתה יכול לחוות איך זה להיות בעיר עם אלפי או אפילו מיליוני אנשים אחרים המשתמשים בכל חמשת החושים בסביבות תלת מימד סוחפות.

מה זה בעצם מטא וורס

The Metaverse הוא מרחב דיגיטלי שבו משתמשים יכולים ליצור, לשתף ולתקשר עם אחרים בזמן אמת. Metaverse יכול להיות מתמשך או לא מתמשך.

ל-metaverse מתמשך תהיה היכולת לאחסן נתונים לאורך זמן, בעוד של-metaverse לא מתמשך לא תהיה יכולת זו.

כמה דוגמאות לעולמות וירטואליים מתמשכים הם World of Warcraft ו-Second Life בעוד כמה דוגמאות לעולמות וירטואליים לא מתמשכים הם Minecraft ו-Roblox.

Metaverse היא פלטפורמה המאפשרת למשתמשים ליצור מרחבים וירטואליים משלהם ולשתף אותם עם אחרים. בעתיד, סביר מאוד שאנשים יחיו במרחבים הווירטואליים האלה כפי שהם חיים עכשיו בעולם האמיתי.

המושג Metaverse הוצג לראשונה על ידי ניל סטפנסון ברומן שלו "התרסקות שלג" משנת 1992. הרעיון של metaverse הוא שזהו מרחב וירטואלי קולקטיבי שבו אנשים יכולים להיפגש ולתקשר דרך האווטרים שלהם. זו רשת חברתית, שבה אתה פוגש אנשים אחרים לא רק וירטואלית אלא גם פיזית.

מה המושג מטא וורס אומר?

The Metaverse אינו מושג חדש. הוא הוצג לראשונה לעולם בשנת 1992 על ידי ניל סטפנסון. הרעיון מאחורי היקום הווירטואלי הזה הוא ליצור מרחב מקוון שבו אנשים יכולים להיפגש, להתרועע ולשתף את הרעיונות שלהם. זה יכול להיראות כהרחבה של המציאות שלנו, או כיקום נפרד לחלוטין עם מערכת חוקים ומגבלות משלו.

עדיין לא נעשה שימוש נרחב במטאוורסים במיינסטרים, אבל יש להם כמה מקרי שימוש מרכזיים שמתחילים לתפוס. טבילת מציאות מדומה משמשת כבר שנים רבות כדי לעזור לאנשים לראות איך זה היה אם הם היו גרים במדינה אחרת או חוקרים מקומות חדשים ללא כל סיכון להיפגע. ה-Oculus Rift יכול לאפשר לאנשים להיכנס לעולמות וירטואליים ללא משקפי מגן בכלל

עולם וירטואלי שהוא הדמיית מציאות ממוחשבת.

בעתיד, כאשר VR יהיה נגיש יותר וכאשר קהילות מקוונות יהיו חזקות יותר, כולנו נחיה בעולם וירטואלי רב לאומי. זה יהיה מקום למפגשים חברתיים ומקום להתיידד.

ברומן של ניל סטפנסון, "התרסקות שלג", ה-Metaverse הוא סביבת מציאות מדומה עצומה שבה משתמשים מקיימים אינטראקציה זה עם זה באמצעות אווטרים, בעיקר עוסקים בסחר כלכלי וברשתות חברתיות.

בספר, Metaverse היא המציאות המדומה הראשונה על פני כדור הארץ המאפשרת לאנשים ליצור אווטאר מלא של עצמם ולחקור קהילת סייבר. היכולת של המשתמש לנווט ב- Metaverse תלויה ברמת הגישה שלו הניתנת על ידי הסטטוס שלו. לדוגמה, רמות גבוהות של גישה מאפשרות תנועה חופשית, בעוד שרמות נמוכות יגבילו אזורים מסוימים לחקור.

מציאות מדומה והקשר שלה למטא וורס

מציאות מדומה הייתה אחת הטכנולוגיות המרגשות ביותר בזיכרון האחרון, אבל היא עדיין לא מיינסטרים.

ישנן חברות רבות שמחפשות לנצל את הבאזז סביב VR, AR ו-MR על ידי פיתוח פלטפורמות תוכנה המאפשרות לאנשים ליצור עולמות וירטואליים משלהם. היישומים עבור הפלטפורמות הללו הן אינסופיות – מחינוך לנדל"ן, ממשחקים ועד עיתונות – זו דרך חדשה לחלוטין לאינטראקציה עם נתונים.

The Metaverse היא מסגרת לתיאור מרחב וירטואלי משותף המורכב ממספר מרחבים תלת מימדיים שנוצרו על ידי משתמשים המחוברים זה לזה ברשת דמוית רשת או תשתית ענן. המילה "מטאוורס" נגזרת משתי מילים: "מטפיזיקה", המתייחסת לענף הפילוסופיה העוסק בשאלות על מציאות והוויה, ו"יקום", המתייחס לכל דבר.

Metaverse הוא מרחב וירטואלי רב מימדי המשתמש בסביבה הוירטואלית התלת מימדית. Metaverse אינה רשת ציבורית הנגישה לציבור.

מועצת הסרטים הלאומית של קנדה (NFB) יצרה סרט אינטראקטיבי התומך בטכנולוגיות VR ו-AR ליצירת סביבות למידה סוחפות.

הסרט "מסע ברכבת" של ה-NFB צולם ב-360 מעלות וניתן לצפות בו על כל מסך עם משקפי VR כמו Google Cardboard או Oculus Rift.

Metaverse היא פלטפורמת קוד פתוח ליצירה והפצה של חוויות מציאות מדומה (VR). מערכת Metaverse מאפשרת ליצור ולפרסם סביבות תלת מימד אינטראקטיביות סוחפות, הנקראות "עולמות וירטואליים", ללא כישורי תכנות.

את המונח "מטבורס" טבע ניל סטפנסון ברומן המדע הבדיוני שלו "התרסקות שלג" (1992).

NFT הוא אסימון שניתן להחליף בבלוקצ'יין. זה יכול לייצג כל נכס כמו בית, יצירת אמנות או זכות הצבעה בבחירות.

מטא וורס והקשר שלה לNFT

Metaverse היא פלטפורמה מבוזרת של נכסים חכמים ונכסים דיגיטליים. בהתבסס על טכנולוגיית Blockchain, Metaverse משתמשת בזהויות דיגיטליות כדי ליצור רשת עמית לעמית, המאפשרת למשתמשים ליצור ולסחור בסחורות ונכסים וירטואליים.

משתמשים יכולים לבסס את זהותם ואווטאר משלהם ולעסוק בפעילויות כלכליות וחברתיות בעולם של Metaverse. יכולת הפלטפורמה מורחבת באמצעות יצירת קשרים עם יישומים אחרים – כמו פלטפורמות מדיה חברתית – או רשתות בלוקצ'יין אחרות.

Metaverse הוא פרויקט בלוקצ'יין ציבורי בקוד פתוח, שפותח על ידי ViewFin, המבקש להרחיב את הגבולות של מה שפותח עד כה לגבי טכנולוגיית בלוקצ'יין.

Metaverse הוא בלוקצ'יין ציבורי והראשון לספק פלטפורמה פתוחה ומהימנה לבניית יישומים מבוזרים.

NFTs הם נכסים דיגיטליים שניתן לנהל ב- Metaverse blockchain.

הרעיון של NFTs הוא ליצור ייצוג דיגיטלי של נכס ייחודי שבבעלותך.

NFTISRAEL

 

אז על מה בא לכם לקרוא?

תוכן עיניינם

עוד באותו נושא:
איך קונים nft

הרעיון של קניית NFTs הוא רעיון חדש יחסית. אבל זה הופך יותר ויותר פופולרי בתעשיית השיווק הדיגיטלי. מכשירי NFT קנויים משמשים בדרך כלל משווקים כדי

Read More »
איך משקיעים ב NFT
איך משקיעים ב nft?

איך משקיעים ב nft? בזמן האחרון רבים מהאנשים בישראל נחשפו ל NFT מה הוא בעצם ה NFT ? NDT זה אסימון חסר תחליף הנקנה ע"י

Read More »
מטא וורס ו NFT
מטא וורס ו NFT

המטא-וורס הוא מושג של סביבת מציאות מדומה עם חיבורים לעולם האמיתי. הועלתה השערה כי הופעתה של טכנולוגיית VR תיצור 'עולם פתוח' שבו אנשים יכולים לחלוק

Read More »
איך יוצרים nft
איך יוצרים nft משלי

איך יוצרים nft משלי? במאמר הבא נציג עבורכם את הדרכים ליצור NFT NFTs הם סוג של בעלות דיגיטלית. הם מייצגים את הפריטים, החפצים או כל

Read More »
משחקי NFT | nft games

משחקי NFT הם דרך חדשה וחדשנית למשחקים. הם נכסים דיגיטליים שניתן לקנות ולמכור בשוק הפתוח. החלק הכי טוב בזה הוא ששחקנים לא צריכים להוציא כסף

Read More »

צחי ששון, בן 25 מהצפון, מתמחה בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

בעל משרד פרסום הפועל משנת 2019 עם גיוס של למעלה מ 200 לקוחות מרוצים.

בעל נכסים דיגיטליים  ושותף בפרויקטים עסקיים אחרים.

יועץ ניו מדיה תוך ניהול מונטין אינטרנטי לנבחרי ציבור ובעלי עסקים. 

דילוג לתוכן