איך יוצרים nft משלי

איך יוצרים nft

איך יוצרים nft משלי? במאמר הבא נציג עבורכם את הדרכים ליצור NFT

NFTs הם סוג של בעלות דיגיטלית. הם מייצגים את הפריטים, החפצים או כל נכס מהעולם האמיתי בצורה דיגיטלית. לדוגמה, חברה יכולה ליצור אסימון המייצג מוצר ספציפי ולמכור אותו למשקיעים שרוצים לסחור בו בכל עת.

NFTs קיימים כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה הם התפוצצו בפופולריות. טכנולוגיית הבלוקצ'יין אפשרה את הטוקניזציה של כמעט כל נכס וזמינות האסימונים הללו תמשיך לגדול באופן אקספוננציאלי במהלך השנים הקרובות.

התעשייה צפויה להגיע ל-5 מיליארד דולר עד 2020 ו-7 טריליון דולר עד 2025 כאשר טכנולוגיית הבלוקצ'יין תגיע לאימוץ המיינסטרים.

 

NFT הוא הקיצור של Non-Fungible Token, שהוא נכס דיגיטלי שלא ניתן להשתמש בו להחלפה עם אחר.

NFTs נתפסים כעתיד המשחקים המקוונים מכיוון שהם מייצגים גרסה סמלית של אובייקט ייחודי. המשמעות היא שלנכסים דיגיטליים יש ערך מהותי ושלא כמו האסימונים הניתנים לשינוי. לא ניתן להעתיק או להשמיד רכיבי NFT על ידי אירוע או ישות בודדת, כלומר שחקן תמיד מחזיק בכרטיסים משלו ויש לו שליטה מלאה על הנכסים שלו.

היתרון העיקרי של NFTs הוא בכך שהוא מפריד בין פריטים לסחר בפריטים אחרים בבלוקצ'יין. לדוגמה, אם יש לך NFT עבור הגור שלך, אתה לא יכול להחליף אותו עבור גור של מישהו אחר ללא אישור משני הצדדים לעשות זאת.

 

ייצור NFT מתאפשר כעת בעזרת מדפסות תלת מימד.

סוג זה של הדפסה מאפשר ייצור של אובייקטים תלת מימדיים.

NFTs נוצרים על ידי נטילת מודל דיגיטלי והמרתו לקובץ STL או OBJ. קבצי STL נמצאים בשימוש על ידי רוב מדפסות התלת מימד וקבצי OBJ הם בדרך כלל מגוונים יותר מקבצי STL.

 

NFTs הם סוג חדש של נכסים דיגיטליים שנוצרו על ידי Decentraland. הם דומים לאסימוני ERC-721, אבל במקום להיות כמו כרטיס או מטבע שתמיד חיים בארנק שלך, הם מייצגים משהו פיזי.

NFT מעוצב כאובייקט עם שלושה מצבים אפשריים שונים: רדום, פעיל והרוס. כאשר הוא נוצר, ה-NFT נמצא במצב רדום וניתן להפעיל אותו או להרוס אותו לאחר מכן. המצב הפעיל הוא זה שבו הנכס הופעל וניתן לסחור בו בשווקים כמו OpenSea.

 

אסימון בלוקצ'יין הוא ייצוג דיגיטלי של ערך.

הם נוצרים ברשתות מבוזרות, שאינן בבעלות של אף גורם מרכזי, וזמינות למסחר באופן מיידי.

אסימונים יכולים לייצג בעלות או זכויות לגישה לשירותים או מוצרים מסוימים בעתיד. אז כשאתה יוצר NFT, אתה צריך לחשוב מה הוא מייצג וכיצד יש להשתמש בו בעתיד כאשר השירות או המוצר פעילים.

NFTs מורכבים משלושה חלקים: קוד קצה, קוד אחורי וקוד בלוקצ'יין. הקוד החזיתי מספק ממשק לאנשים לקיים אינטראקציה עם המשחק או השירות המבוססים על NFT שלך בעוד שקוד הקצה האחורי מאחסן מידע על מה שקרה במשחק עד כה. קוד הבלוקצ'יין שולט למי יש גישה ל-NFTs שלך ועוקב אחר כל העסקאות בין משתמשים

 

עם הופעת טכנולוגיית הבלוקצ'יין, Tokens Non-Fungible הופכים פופולריים יותר בתעשיית הקריפטו. אסימונים אלו הם ייחודיים ואינם ניתנים להחלפה בשום דבר אחר. מדריך זה ילמד אותך כיצד ליצור NFT משלך.

הצעד הראשון הוא לקבוע מקרה שימוש פוטנציאלי עבור האסימון שלך. למה זה טוב? האם זה פריט אספנות, נכס דיגיטלי במשחק או משהו אחר?

השלב הבא הוא סיעור מוחות של רעיונות שאתה רוצה שהאסימון שלך ייצג. אתה יכול ליצור רעיונות חדשים או לבחור מבין רעיונות קיימים בפלטפורמות כמו ERC721.

לאחר שלב זה, הגיע הזמן לעצב את מראה האסימון. זכור שכל ה-NFTs נראים אחרת ולכן אין כללים מוגדרים לגבי מה עליך

 

ישנם סוגים רבים ושונים של נכסים דיגיטליים שניתן ליצור כדי לייצג חברה, מותג או מוצר. סוג אחד כזה הוא מה שמכונה Non-Fungible Token (NFT).

חברות NFT יכולות לשמש לקידום המותג והמוצרים שלהן בדרכים חדשות ויצירתיות. הם גם מספקים שכבת אבטחה לנכסים דיגיטליים כמו מוצרים וירטואליים ומטבעות קריפטוגרפיים.

NFT הוא סוג ספציפי של אסימון ERC-721 ב-Ethereum blockchain המיועד לפריטים בעלי מאפיינים ייחודיים. הערך של כל אסימון תלוי במי הבעלים שלו מכיוון שלכל אסימון יש סט תכונות משלו. בניגוד לביטקוין או למטבעות קריפטוגרפיים אחרים שבהם האסימונים ניתנים לשינוי כלומר כולם זהים, NFTs הם אסימונים אישיים עם תכונות קבועות שהופכות אותם לייחודיים.

 

NFTs הם טכנולוגיה חדשה ומלהיבה

המשנה את הדרך שבה אנו חולקיםמֵידָע.

זה בגלל ששניהם לא מהותי ואינטראקטיבי.

NFTs מאפשרים למשתמשים ליצור אינטראקציה עם העולם הפיזי. ניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות, למשל, במוזיאונים, בגלריות ובחנויות קמעונאיות כדי לפרסם מוצרים.

 

NFTs הם נכסים דיגיטליים המייצגים בעלות על פריט או שירות.

הצעד הראשון ביצירת NFT הוא עיצוב האסימון. העיצוב צריך להיות פשוט וקל להבנה. לאחר שעיצבת את האסימון, עליך לפרסם אותו בבלוקצ'יין באמצעות פרוטוקול כמו OpenZeplen המספק פלטפורמה להפעלת NFTs.

האסימונים יכולים לייצג סוגים שונים של פריטים כמו פריטי אספנות, כרטיסים לאירועים או אפילו שירותים כמו תוכניות בריאות. הם יכולים לשמש גם למטרות הצבעה ותמריץ התנהגות ברשתות חברתיות ויישומים מבוזרים (Dapps).

תזדקק לאפליקציית עיצוב NFT כדי לעצב את האסימונים שלך ולהחיות אותו.

למכשירי NFT יש גם פוטנציאל לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים עם התוכניות והסרטים האהובים עלינו. אתה כבר יכול למצוא NFTs הקשורים לפוקימון, ריק ומורטי ו-Deadpool במקומות מסוימים כמו Cryptokitties, Rarepepe, ובאתר של Zapier.

אז הבנתם  איך יוצרים nft משל עצמכם יופי אנחנו שמחים! שתפו את המאמר לחברים.

NFTISRAEL

אז על מה בא לכם לקרוא?

תוכן עיניינם

עוד באותו נושא:
איך קונים nft

הרעיון של קניית NFTs הוא רעיון חדש יחסית. אבל זה הופך יותר ויותר פופולרי בתעשיית השיווק הדיגיטלי. מכשירי NFT קנויים משמשים בדרך כלל משווקים כדי

Read More »
איך משקיעים ב NFT
איך משקיעים ב nft?

איך משקיעים ב nft? בזמן האחרון רבים מהאנשים בישראל נחשפו ל NFT מה הוא בעצם ה NFT ? NDT זה אסימון חסר תחליף הנקנה ע"י

Read More »
מטא וורס ו NFT
מטא וורס ו NFT

המטא-וורס הוא מושג של סביבת מציאות מדומה עם חיבורים לעולם האמיתי. הועלתה השערה כי הופעתה של טכנולוגיית VR תיצור 'עולם פתוח' שבו אנשים יכולים לחלוק

Read More »
איך יוצרים nft
איך יוצרים nft משלי

איך יוצרים nft משלי? במאמר הבא נציג עבורכם את הדרכים ליצור NFT NFTs הם סוג של בעלות דיגיטלית. הם מייצגים את הפריטים, החפצים או כל

Read More »
משחקי NFT | nft games

משחקי NFT הם דרך חדשה וחדשנית למשחקים. הם נכסים דיגיטליים שניתן לקנות ולמכור בשוק הפתוח. החלק הכי טוב בזה הוא ששחקנים לא צריכים להוציא כסף

Read More »

צחי ששון, בן 25 מהצפון, מתמחה בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

בעל משרד פרסום הפועל משנת 2019 עם גיוס של למעלה מ 200 לקוחות מרוצים.

בעל נכסים דיגיטליים  ושותף בפרויקטים עסקיים אחרים.

יועץ ניו מדיה תוך ניהול מונטין אינטרנטי לנבחרי ציבור ובעלי עסקים. 

דילוג לתוכן