איזה NFT הכי שווה לקנות?

מאמר זה ידגיש וימליץ על כמה מהאסימונים הבלתי ניתנים (NFT) הפופולריים ביותר שלדעתנו יהוו קנייה מצוינת.

מטבעות NFT לקנייה: Datawallet (DXT), Decentraland (MANA), Mossland (MOC)

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא מטבע NFT מבטיח היא עיון בסטטיסטיקה שלו ובמה שאנשים אומרים עליו.

מהי דרך טובה למצוא השקעות עתידיות במטבעות קריפטוגרפיים?

הייתי ממליץ לקרוא את הספר הלבן, לדון עם משקיעים אחרים בפורומים ולבחון את הנתונים הסטטיסטיים של המטבע. אני גם חושב שחשוב להסתכל מה אנשים אומרים על זה ברשתות החברתיות או בפורומים. כמה מטבעות קריפטוגרפיים הצליחו כי הייתה להם קהילה פעילה סביבם לפני ה-ICO שלהם.

דרך יעילה יותר להשקעה בקריפטו היא לגוון את תיק ההשקעות שלך עם אסימונים שיש להם עתיד מבטיח.

השקעה במטבעות NFT עשויה להיות רעיון טוב מכיוון שהם חלק מהשקעות הקריפטו המעניינות והקיימות ביותר בימינו. NFTs יכולים לייצג כל דבר, החל ממוצרים מהעולם האמיתי ועד לנכסים דיגיטליים ממשחקים, ומשם קל להבין מדוע משקיעים מתעניינים כל כך בסוג זה של קריפטו.

לאסימונים הללו יש מאפיינים שונים המוגדרים על ידי יוצריהם, והם יכולים לייצג כל דבר, החל מנשק וירטואלי ועד כרטיס לאירוע. ניתן לקנות מטבעות NFT דרך בורסות מטבעות קריפטוגרפיים או דרך מפיצי משחקים במחירים שונים.

השוק נשלט כיום על ידי NFTs מבוססי Ethereum, אך גם רשתות בלוקצ'יין אחרות מתחילות להופיע עם פלטפורמות חליפין משלהן.

אחד המשחקים הפופולריים ביותר הוא Decentraland שיש לו אסימון NFT משלו בשם MANA token. לאחרונה, היו דיבורים על הפוטנציאל של שימוש ב-EOS כרשת בלוקצ'יין למסחר באסימונים הללו מכיוון שיש לה מהירויות עסקה מהירות יותר ודמי עסקה נמוכים יותר מאשר ל-Ethereum.

המלצות

NFTs הם דרך חדשה לבעלות ומסחר בנכסים דיגיטליים. NFTs (Non-Fungible Tokens) הם אסימונים שניתן לזהות באופן ייחודי ושכל אסימון שונה מהאחר. הם מייצגים גל חדש של אבולוציה במוצרים דיגיטליים שלא היו אפשריים עם ביטקוין או Ethereum.

NFTs מאפשרים להחזיק ולסחור בנכסים דיגיטליים ייחודיים כמו CryptoKitties, נעלי ספורט נדירות ונעלי ספורט במהדורה מוגבלת. המסחר נעשה באמצעות שימוש בחוזים חכמים בבלוקצ'יין, מה שהופך אותו ללא אמון ובטוח עבור קונים ומוכרים לבצע עסקאות ללא חשש להונאה או הונאות.

כמה פרויקטים חדשים כוללים CryptoPunks, Fomo3D, Gods Unchained, Axie Infinity, RareBits & RareEggs

 

המפתח ל-NFT מוצלחים הוא הפיכתם לבעלי ערך ונדירים. המשחק CryptoKitties הראה כיצד זה אפשרי עבור NFTs להגיע ל-$100,000 עד 3 מיליון דולר בשווי!

 

המלצה למטבע NFT

המבוא לסעיף זה יעסוק בדיון על היתרונות והחסרונות של Tokens Non-Fungible (NFTs) כמטבע. הוא יתמקד בעיקר בשאלה האם האסימונים הללו הם אמצעי ייצוג יעיל או לא.

ההקדמה תיגע גם כיצד ניתן לפתח מודלים כלכליים עבור NFTs, אילו סיכונים כרוכים בהם, והאתגרים שיש לטפל בהם, על מנת לבנות סביבם כלכלה יציבה.

לאחר מכן הוא יזכיר כמה מהדוגמאות הבודדות של מטבעות שפותחו בשיטה זו, אשר עשויות לספק תובנה לגבי סוג המודל הכלכלי שעשוי לעבוד בצורה הטובה ביותר בטווח הארוך.

 

יש הרבה מטבעות קריפטוגרפיים שונים שאתה יכול לקנות. להלן רשימה של 10 המובילים לפי הסדר:

ביטקוין

את'ריום

אַדְוָה

ביטקוין מזומן

לייטקוין

EOS

לומנס כוכבים

NEO

זקאש

 

NFTs הם סוג חדש של נכסי קריפטו. הם נכסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם במשחקים. ניתן לסחור בהם, וניתן להשתמש בהם גם לאיסוף פריטים דיגיטליים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של NFTs: פריטי אספנות, צעצועים ונכסים בבעלות המשתמש. פריטי אספנות הם דברים וירטואליים שבבעלותך אך אינך משתמש בהם במשחק עצמו. צעצועים הם פריטים שאתה משתמש בהם במשחק אך לא בבעלותך (אינך יכול לסחור בהם). נכסים בבעלות משתמשים ניתנים להפעלה וסחירות (תוכל להשיג אותם על ידי רכישה או הרווחה).

פריטי אספנות: הסוג המפורסם ביותר של NFT הוא CryptoKitties. משתמשים קונים ומוכרים את החתלתולים שלהם עבור ETH ברשת Ethereum.

מטבעות NFT הם נכסים המיועדים לשימוש בכלכלות וירטואליות. הם משמשים בעיקר כדי לייצר רווחים מנכסים דיגיטליים או לספק תמריצים למשתמשים. NFTs יכולים לייצג כל סוג של נכס – חיות מחמד וירטואליות, דמויות משחקי וידאו, פריטי אספנות.

כתוצאה מהפופולריות הגוברת הזו, סטארט-אפים החלו ליצור אסימונים משלהם ולהציע אותם כתגמולים עבור השחקנים שמשלימים משימות או רוכשים פריטים בתוך המשחקים עצמם. כיום זה כמעט בלתי אפשרי שלא לראות ICO קורה בגזרת המשחקים.

אז על מה בא לכם לקרוא?

תוכן עיניינם

עוד באותו נושא:
איך קונים nft

הרעיון של קניית NFTs הוא רעיון חדש יחסית. אבל זה הופך יותר ויותר פופולרי בתעשיית השיווק הדיגיטלי. מכשירי NFT קנויים משמשים בדרך כלל משווקים כדי

Read More »
איך משקיעים ב NFT
איך משקיעים ב nft?

איך משקיעים ב nft? בזמן האחרון רבים מהאנשים בישראל נחשפו ל NFT מה הוא בעצם ה NFT ? NDT זה אסימון חסר תחליף הנקנה ע"י

Read More »
מטא וורס ו NFT
מטא וורס ו NFT

המטא-וורס הוא מושג של סביבת מציאות מדומה עם חיבורים לעולם האמיתי. הועלתה השערה כי הופעתה של טכנולוגיית VR תיצור 'עולם פתוח' שבו אנשים יכולים לחלוק

Read More »
איך יוצרים nft
איך יוצרים nft משלי

איך יוצרים nft משלי? במאמר הבא נציג עבורכם את הדרכים ליצור NFT NFTs הם סוג של בעלות דיגיטלית. הם מייצגים את הפריטים, החפצים או כל

Read More »
משחקי NFT | nft games

משחקי NFT הם דרך חדשה וחדשנית למשחקים. הם נכסים דיגיטליים שניתן לקנות ולמכור בשוק הפתוח. החלק הכי טוב בזה הוא ששחקנים לא צריכים להוציא כסף

Read More »

צחי ששון, בן 25 מהצפון, מתמחה בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

בעל משרד פרסום הפועל משנת 2019 עם גיוס של למעלה מ 200 לקוחות מרוצים.

בעל נכסים דיגיטליים  ושותף בפרויקטים עסקיים אחרים.

יועץ ניו מדיה תוך ניהול מונטין אינטרנטי לנבחרי ציבור ובעלי עסקים. 

דילוג לתוכן